torsdag 3 maj 2007

3 maj

brr, seminarium kl 9.. väldigt mycket inte kul! när linda o jag kom var klockan tre minuer i nio o då hade alla gåt in o börjat jobba o tom hade lämnat salen.. han var inte där någon gång, kom bara i slutet o gick igenom det vi gjort lite snabbt... det seminariet gick ut på var att vi skulle titta på tre olika kartor o svara på 10 frågor... inte svårt, men det var ju inget kul! kartor har vi tittat på förr....

slutade vid elva.. satte mig o snackade med kajsa o emma utanför falken. skönt o sitta där i solen o snacka.. brukar inte prata så mycket med dem, så det var trevligt! ringde sen emma o frågade vad de gjorde.. de var nere o åt på dream.. begav mig ner dit, orkade inte vara själv.. då skulle jag antagligen bara tänka så mycket på allt.. o det orkade jag inte då! på dream var emma, viktor, bränna o sara.. de var mätta o belåtna o väldigt sega :P slog mig ner o snackade med dem... sen gick emma o jag o tittade lite på åhléns o sen gick vi o handlade lite mat inne på konsum på kvasten. emma tog bussen hem o jag vandrade till larmorget o cyklade hem.. pratade med mamma hela cykelturen hem. var skönt att prata med henne! hon försökte pigga upp mig så gott hon kunde. det lyckades lite.. hon berättade om hur det hade gått när hon var med ellie på brukshundsklubben för att gå kurs o lära ellie saker.. ellie hade varit helt vild :P buigaste hunden av alla.. hon hade knappt gjort något som hon skulle.. hehe :) är ju sarah som håller i kursen.. lite kul att en av mina bästa kompisar ska lära mamma o ellie saker :)

ringde en massa till fias chef när jag kom hem.. eller jag hade gjort det innan med fast hon svarade ju aldrig!! till sist kom jag fram, men hon hade inte tid att prata med mig så jag skulle ringa igen imorgon innan kl 12... kanske detta kan leda till ett sommarjobb!!!! håller verkligen tummarna!

har pratat med carolina idag, riktigt skönt att prata med syster yster! det behöves verkligen.. så mycket som jag behövde prata om.. samtalet ledde till en massa tårar.. men det var det värt.. usch så mycket jag gråtit under den senaste veckan... vet inte när jag gjorde det senast, om jag ens gjort det någon gång.. kändes lite bättre sen.. blev glad när selma sjöng "ja må hon leva" i telefonluren åt mig :) visst det skorrade väldigt o blev lite fel, men det gjorde inget! :) söta lilla selma, önskar att jag var o lekte o busade med dig just nu! du växer ju så snabbt, o pratar bättre o bättre för vaje gång!! jag älskar dig! ja, din mamma o pappa också! även om jag är dum ibland.... förlåt!

förskte prat lite med lillebror på msn också.. men fick samma svar som alltid "jag har inte tid". kan du någon gång ha tid för mig? hade varit trevligt att få veta vad som händer i ditt liv...

ska sova nu.. är ganska så slut! har funderat på att vila sen jag kom hem.. men det har fortfarande inte blivit av...

Inga kommentarer: