tisdag 1 maj 2007

valborg

låg i sängen stor del av dagen.. orkade inte gå upp.. telefonen ringde en gång i timmen i tre timmar o jag fick uppmaningar varje gång om att gå upp.. men jag orkade inte. till sist fick jag offra mig för klockan hade blivit mycket. gick upp, duschade o gjorde mig i ordning. sen cyklade jag till södercentrum o köpte engångsgrill o mat till emma o mig som vi skulle grilla. sen körde jag hem igen o väntade på at klockan skulle bli fem o jag skulle möta emma vid bussen.

vi gick ner till vallgraven där vi skulle möta de andra.. viktor o bea var där.. sen kom nån kompisar till bea.. vi började grilla o sen kom jenny, honken, björn, sara o bränna.. var lite problem med grillarna.. jag har aldrig förr använt en engångsgrill, o jag gillar dem inte! menmen, vi åt sen.. vet ine om köttet var helt klart, såg lite konstigt ut.. men det hade legat på jättelänge. var väldigt kallt. o när vi alla ätit upp så var det riktigt svinkallt!! vi gick då till jenny, men där var redan massa folk så de flesta ville gå till viktor istället.. jag kunde inte riktigt bestämma mig för vad jag ville.. men emma, jag o björn gick till viktor sen med.

så vi var ett litet gäng där.. sen kom eva o hanna också.. o sen emmas pojkvän patrik, hans bror o två av deras kompisar.. var kul o emma o jag fulade oss en massa med min kamera. sen vid tio började sara tjata om att vi skulle åka upp till henne istället.. o sen efer en timme gjorde vi det. jag åkte mest upp för att emma ville dit.. var väl okej där uppe.. jag började bli lite trött sen o sen nån gång.. vet inte vad klockan var så gick emma o jag hem till henne.. o sen sov jag där..

blev inte att jag tittade på någon majbrasa i är heller.. förra året var jag ju i london, så då blev det inget heller.. men men, kommer fler valborg. känns inte som en så stor förlust..


Inga kommentarer: