onsdag 2 maj 2007

fredrik på aftonbladet

åkte till nybor med fia idag.. fast först körde vi in om fias föräldrar o lämnade laban. o sen till nybor o mötte upp alex kl 2 på kommunen. vi skulle ner i ett arkiv som de har där det finns massa material från pukeberg. vi mötte upp barbro som vi beställt tid med o så gick vi till stadshotellet. för det är nere i deras källare som arkivet finns.. dock hade hon o en gubbe från hotellet svårt att hitta arkivet nere i källaren..!!! hallå, sånt bör de väl veta!! först hittade de ett, men dit passade inte nyckeln så det var ju fel. dock hade de ingen aning om vad det kunde vara för arkiv istället... sen kom vi rätt... men det var ju ingen ordning alls där! så det var praktiskt taget omöjligt för oss att hitta något av värde.. vi tittade lite, men gav upp till sist. gubben hittade en vattenpump där inne, o kom på att det kanske vore bra för honom om han hade en nyckel ner dit om något skulle hända... smart! sen följde vi med barbro till hennes rum o fick några rapporter om pukeberg som verkade intressanta.

sen körde fia o jag till öb o sen åt vi.. o en körde vi o hämtade laban igen o sen hem till kalmar...

när jag kom hem hade olle skrivit på msn o sa att fredrik figruerade på aftonbladet. så jag var tvungen till att gå in o kolla.. o vad hittade jag jo:

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1059116,00.html

det är en jättebra sak fredrik. men var du tvungen att använda den bilden när du snott carolinas solglasögon?? de är tjejbriller o passar inte dig! :P men men... gillar du bilden så visst.. :)

har inte gjort något speciellt sen resen av kvällen... eller jo.. jag lyckades med bedriften att få ett randigt blåmärke i pannan... slog pannan ner i köksbordet med väldig kraft o prickade vår fula duk som är randig.. så nu har jag en bula med tre blåröda ränder på... snyggt.. tur att jag har lugg som jag kan dölja de med.. fast de är väl ändå borta imorgon :P

Inga kommentarer: