söndag 13 maj 2007

eurovisionfest

vid elva så cyklade jag in till stan för att träffa emma o patrik, vi gick lie i stan o gick sen o åt på skafferiet. gav emma hennes födelsedagspresent då. sen när vi fixat presenterna till magda o emma så cyklade jag hem. fixade o trixade o vilade en stund sen. o sen var det fest dax på kvällen. magda o emma fyller år så de firade det med att ha eurovisionfest uppe på taket. emma o jag kom di vid halv åtta tiden.. man skulle vara uklädd, så vi hade valt att vara östen med resten :P vi var kanske lite dåliga, men ändå!:)

festen var väldigt trvligt, vissa fick dock i sig lite mycket o däckade.. lite dåligt.. men andra var igång o fesade! vi tittade på eurovision finalen, eller jag tittade inte så mycket mer än när the ark uppträdde.. men tvn var på så man kunde se.

sen kom sara fram till att vi skulle hem till henne på efterfest. så till sist efter mycket om o men kom de fram till vem som skulle med o så beställdes taxi. det blev att jag, sara, bränna, emma, jake, linda, joel, hans kompisar niklas, anton o leo som åkte upp.. var väl ganska trevligt där. men sen ville jag hem, leo hade fått för sig att han skulle gå från norrliden till norra vägen. försökte få honom att fatta att han aldrig skulle hitta.. men han ville inte förstå, så joel fick hjälpa till. o det hela slutade med att jag, joel, niklas, anton o leo delade en taxi ner till stan. de var hungriga, så vi skulle äta.. men det slutade med att niklas försvann mellan venezia o olgas. o anton o joel skulle helt plötsligt ha seriöst snack. så det blev att loe o jag köpte mat o satt o åt utanför.. sen när vi var klara så hade vi sällskap en bit o sen letade jag upp min cykel o cyklade hem, var trött! jobbigt nog började det regna precis när jag hittade min cykel...








Inga kommentarer: