måndag 14 maj 2007

krambjörnsmöte

linda o jag gick hemmifrån vid tio idag.. gick ner till stan o ficade saker till kvastkampen.. köpte tyg, tygfärger, diadem, säkerhetsnålar.. o våra tröjor. sen gick vi till skolan o mötte upp fallstudiegruppen.. sen hade vi handledning kvart ver ett. det gav inte precis något... anders o tom sa precis samma sak som förra gången, fårgade samma frågor o allt.. kändes väldigt onödigt! letade upp emma sen. va med henne o vikter en stund tills de hade handledning. träffade johanna då o pratade ut med henne, så allt är lugnt nu igen.. bra!

emma o jag gick ner till stan sen igen för att hon behövde köpa tröja till kvastkampen. sen gick vi till venezia, för emma var hungrig o ville äta. själv var jag fortfarande mätt från min baguette som jag åt till lunch så jag tittade bara på när emma åt. gick till skolan o hämtade min cykel.. gick in om netto o köpte lite mat på vägen hem. här hemma så roade jag mig med att städa mitt rum, medans emma lekte med min dator.

vid sextiden började alla i vårt kvastkampen lag komma. vi skulle ju ha pysselkväll o fixa med krambjörn symbolerna som vi ska ha på tröjorna. o så fixade vi med öronen som vi ska ha.. vissa var mer aktiva än andra :P tog faktiskt några timmar.. trodde det skulle gå snabbare.. vi hade också på en krambjörn fim på tvn.. dock var den inte så bra... o ingen orkade titta.. inte gjort så mycket mer efter att alla fick.. alla bilderna ligger på mitt golv o torkar nu, de blev väldigt fina! linda var väldigt duktig på att rita upp grunden som vi senad fyllde i! :)

ska sova strax... vill bara säga grattis till lillebror som blir 18 idag!:) grattis grattis brossan till att bli stor nu!:)






Inga kommentarer: