söndag 13 maj 2007

maximal seghet

söndag.. trötthet från skåneresan o två festdagar... ja inte har jag varit speciellt pigg idag! gick inte upp ordentligt fören vid två.. visst, jag hade varit vaken o suttit små korta stunder framför datorn. men jag kröp ner i sängen igen hela tiden :P fast när fia ringde vid två o berättade om hennes lördagskväll tog jag tag i mig själv o gick upp o duschade så att jag skulle vakna till. funkade väl.. men inte har jag varit speciellt aktiv idag! mest segat..!

satt o tittade på wallander ute i korridoren. känns helt konstigt att sitta där ute nu när de satt upp en vägg.. man kan ju inte kolla längre vem som kommer i trappan osv.. o sen blir det helt varmt o instängt där inne. kommer ju bli ännu jobbigare när dörren kommer upp. det går ju inte att öppna fönsterna.. men linda ska skriva ett klagobrev o säger att de får fixa ventilationen där inne..

Inga kommentarer: