lördag 5 maj 2007

studentspexet

dagen ägnade jag åt att inte göra något vettigt alls. sen på kvällen var det studentspex. det var premiären o linda var med o dansade. hon var väldigt duktig, ser så naturligt o lätt ut!
hela spexet var bra.. roligt :) var lite skeptisk innan, jag är inte så förtjust i teater.. men detta var helt okej. nils är ju för rolig i sina olika småroller! :) han gör det så bra! som när han var en gammal gumma o kom inkörande med en vagn. han gjorde ljud så den lät som den verkligen gnisslade o sen fick han omstart o så kom han in med den o lät som crazy frog, fick omstart igen o kom in o lät som hemglassbilen..! :) haha, som alla skrattade då! ja, det fanns en hel del höjdpunkter.. fast ibland tyckte jag ine att det skulle vara omstart när folk skrek det..

när spexet var slut så gick jag, anna, johanna, melinda, kalle, malin o nadja till puben o åt. kalle, malin o nadja stannade bara en stund. så det var bara vi andra tjeje kvar.. snackade o fulade oss. sen gick vi hem o då var klockan strax innan elva..

ganska skönt att bara ta det lugnt en lördag.. men nu är det andra lördagen på raken som jag inte varit ute o festat.. det känns lite konstigt.. men men, kan vara bra.. för det kommer ju några intensiva veckor o helger framöver..

Inga kommentarer: