söndag 6 maj 2007

kalas

gick upp vid halv elva o tänkte gå o ducha.. men hörde att hela lindas släckt var inne på hennes rum, i hallen o på toan.. så det lockade inte att gå ut där.. till sist så hörde jag att det blivit tyst, så då vågade jag mig ut o duscha..

kl 13 så var det kalas för nadja som fyller 22 idag. :) firade s med tårta o kakor ute i trädgården. väldit mysigt o trevligt! :) men stackars nadja som har magsår eller liknande fick så ont i magen att hon var tvungen att gå in o lägga sig. det lilla golfsättet från mig, anna, johanna o melinda roade kalle, micke o dilly väldigt. de hade värsta golfurneringarna :P o det gällde att passa sig mellanåt, för ibland gick banan rakt igenom där vi satt o fikade... :P
vi var där några timmar, var så skönt att sita ute o solen o bara umgås!

sen gick anna, jag, johanna o jannic till södercentrum o så åt vi pizza på pizzerian där.. gott, men ganska dyrt..! sen gick anna o jag hem. har inte gjort så mycket nu på kvällen.. anna o jag tittade iofs på wallander här inne på mitt rum.. tvn var ju inte inkopplad ute vid sofforna efter andra korridorens fest i fredags.. o vi orkade inte koppla in den, o sen satt där nån skumm typ med sin dator där ute...

Inga kommentarer: